فصل 1: ضروریات کار با اسکچاپ
مشخصات فایل :
آموزش نرم افزار : SketchUp
مدت آموزش : 3 ساعت و 10 دقیقه
این آموزش، جزئی از بسته جامع آموزش Sketchup می باشد که از دکمه پایین قابل دریافت است.
دانلود رایگان فایل
شما میتوانید تنها با یک کلید به راحتی فایل مورد نظر را دریافت کنید. 🙂
فایل های موجود در سایت فقط در صورت دریافت پکیج آموزش اسکچاپ قابل دریافت است.
برای دریافت این فایل و تمامی فایل های سایت، پکیج آموزش اسکچاپ را خریداری بفرمایید. پس از خریداری پکیج آموزشی لینک دانلود فایل ها فعال خواهد شد.
شماره های تماس :
05142241253
09120821418
دریافت پکیج آموزش
توضیحات :
فصل اول : معرفی
1) کار با فایل های تمرین
1) تفاوت sketchup pro و اسکچاپ معمولی
فصل دوم : رابط ها در sketchup
1) اصول رابط کاربری در ویندوز
2) حرکت در sketchup (بزرگنمایی ، چرخش ، حرکت)
2) قدم زدن در نماهای sketch up
3) نمایش استاندارد نماهای دوربین (حالت perspective ، حالت parallel projection)
3) نمایش حالت های مختلف سطوح و لبه ها
4) کنترل سایه ها و اوقات مختلف روز و ماه و اضافه کردن مه به صحنه
4) استفاده از scenes برای ایجاد نما و تنظیمات انیمشن حرکت صحنه ها
5) پیکر بندی نوار ابزار و پنجره Tray
فصل سوم : کار با اشیاء
6)انتخاب و کپی کردن و حرکت دادن اشیاء
6) مقیاس و چرخش اشیاء
7) گروه بندی اشیاء و سازماندهی طرح ها
8) ابزار های پیشرفته انتخاب
فصل چهارم : رسم در sketch up
9)اصول اولیه ترسیم خط
10) اصول اولیه ایجاد حجم
11) کار با ابزار rectangle
12) کار با ابزار rotated rectangle
13) کار با ابزار Push pull
14)پاک کردن خطوط اشتباه یا اضافه
15) اشکال منحنی با فرم زاویه خاص
16) رسم دایره و چند ضلعی
17) ایجاد لبه های نرم و صاف
18) استفاده از ابزار follow me
19) ایجاد متن های سه بعدی
فصل پنجم : اندازه گیری و لیبل گذاشتن
20)استفاده از ابزار های اندازه گیری
21)آشنایی با زاویه سنج
22) ایجاد برچسب با ابزار text
23) ابعاد گذاری
24) ایجاد برش در نما
فصل ششم: سازماندهی طرح ها
25)گروه بندی
26)کار با لایه ها
27) استفاده از outliner
فصل هفتم : کار با کمپوننت ها
28) پنجره کمپوننت ها
29) ساخت کمپوننت
30) استفاده از سایت 3D warehouse و پنجره تنظیمات کمپوننت
31) استفاده از ابزار Interact
فصل هشتم : مواد Martial و بافت ها texture در sketch up
32)اضافه کردن مواد
33) ویرایش مواد
34) تعامل با ساختار بافت ها
35) استفاده از عکس به عنوان بافت
36) بافت ها در منحنی ها
فصل نهم : رندر گرفتن و انیمشن
37) اعمال استایل های مختلف
38) ویرایش و ساخت استایل ها